به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته دیلم افزود: خدمت کردن درنظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار است و دولتمردان و خادمان ملت دراین دولت قدرخود را دانسته و خدمتگزاری صادقانه را سرلوحه کاری خود بدانند.
وی از مسئولان که از ابتدای انقلاب تاکنون درحوزه فرهنگی گام های خوبی برداشتند تقدیر کرد و گفت: رویش ایجادشده درحوزه فرهنگی ازابتدای انقلاب تاکنون به پاس تلاش های آنان است.
امام جمعه موقت دیلم، موفقیت های انقلاب اسلامی را در چند سال اخیر دربین کشورهای جهان و بویژه منطقه مهم و باعث افتخار دانست و افزود: باوجود اینکه دشمنان از بدو انقلاب اقدام به توطئه های فراوان علیه نظام کردند اما با هوشیاری رهبر و پشتیبانی ملت ناکام و سرافکنده شدند.
وی اظهار کرد: همه ما نسبت به خون شهدا تعهد داریم واخلاق مداری و ارتباط نزدیک وتکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار بدهیم.
امام جمعه موقت دیلم، ایجاد اشتغال و رفع مسائل و مشکلات جوانان را در اولویت کاری مسئولان دانست و تاکید کرد: خدمات نظام و دولت به مردم بازگو شود.
فرماندار دیلم هم در دربین نمازگزارن به تبیین خدمات دولت اشاره کرد و گفت: درسال جاری برای اولین بار بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان تخصیص یافته است.
حسن اسماعیلی افزود: اعتماد دوباره مردم به دکتر روحانی، وظایف ما مسئولان را در خدمت رسانی به مردم سنگین تر کرده است.
وی اظهار کرد: آغاز عملیات منطقه ویژه اقتصادی شمال استان در شهرستان دیلم، سد دره امیری، مرکز سلامت دهان و دندان، خانه های بهداشت، راههای روستایی، جاده دیلم -گناوه (جاده امید )، بخش دیالیز، روشنایی استادیوم ورزشی، آبرسانی به سایت پرورش میگو، خانه بهداشت روستای لیلتین و حصار و طرح هادی روستای چاه تلخ از مهم ترین خدمات دولت برای مردم این منطقه است که برخی انجام شده و برخی دیگر بزودی اجرایی می شود.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/7215**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.