سید منیب برزگر روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نخستین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان با حضور 30 ورزشکار و در 11 وزن در بوشهر برگزارشد.
وی بیان کرد: در وزن منفی 100 کیلو بخش راست دست پیمان رضایی، علی خیامی و فرخ اکابریان به عنوان های اول تا سوم دست یافتند.
برزگر با بیان اینکه پیمان رضایی و فرخ اکابریان در هر دو بخش راست و چپ دست موفق به کسب مقام شدند اظهار کرد: در وزن منفی 100 کیلو چپ دست پیمان رضایی، جعفر برسی و فرخ اکابریان اول تا سوم شدند.
برزگر ادامه داد: در رده بزرگسالان در وزن منفی 65 کیلو راست دست سبحان ملاک سرتلی، جعفر بهرسی و علی ملاک سرتلی، در وزن منفی 75 راست دست محمد سالمی ، کورش یوسفی، حسین امیری و در وزن منفی 90 کیلو راست دست علی دهقان، رضا کریمی و کاظم احمدی به ترتیب به عنوان های اول تا سوم دست یافتند.
وی گفت: در وزن منفی 95 کیلو راست دست سید رضا موسوی، رضا خواجه گیری و علی لیراوی، در وزن منفی 100 کیلو راست دست عباس کرمی، افشین تیموری و محمود محمدی به ترتیب مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.
برزگر افزود: در وزن مثبت 110 کیلو راست دست ایوب علی پور، علی شهاب زاده و محمد قربانی، در وزن منفی 90 کیلو چپ دست کوروش یوسفی، عباس جهانچی و جعفر برسی، در وزن منفی 100 کیلو چپ دست سجاد محمدی، مسعود شاه مرادی و محمود محمدی، در وزن مثبت 110 کیلو چپ دست ایوب علیپور، علیرضا شهابی و محمد قربانی عنوان های اول تا سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.
رئیس هیات بدن سازی و پرورش اندام استان بوشهر ادامه داد: در این رقابت ها در رده سنی امیدها (زیر 20 سال) در هر دو بخش چپ و راست دست مهدی زنگنه و محمد باقر یزدان شناس به ترتیب به مقام های اول و دوم ر کسب کردند.
وی گفت: در رده پیشکسوتان راست دست در وزن مثبت 100 کیلوعباس کرمی و محمود محمدی به ترتیب اول و دوم شدند.
برزگر یادآور شد: ایوب علیپور در راست و چپ دست بعنوان قهرمان قهرمانان این دوره از مسابقه ها معرفی شد.
7212/6047**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.