پیام مساعدی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دما در پنج شهر دیگر استان بوشهر نیز به 40 درجه سانتیگراد رسید.
وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته دیلم با 29 درجه کمترین دما را در استان بوشهر تجربه کرده بیان کرد: در این مدت عسلویه با 84 و برازجان با 45 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.
مساعدی افزود: همانطور که انتظار می رفت در ساعتهایی از روز گذشته آسمان مناطقی از شمال و مرکز استان تحت تأثیر ورود گرد و غبار از خوزستان، غبارآلود شد و با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی و برخاستن گرد و خاک، ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی استان نیز به طور موقت افزایش یافت.
وی گفت: با توجه به اینکه از امشب وزش ملایم باد های گرم و مرطوب جنوبی در سطح استان آغاز می شود و تا فردا نیز ادامه دارد، پیش بینی می شود رطوبت و شرجی هوا بویژه در نقاط ساحلی استان افزایش و مه صبحگاهی و افزایش ابر از پدیده های غالب امشب و فردا باشد.
مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر و در برخی نقاط مه صبحگاهی و کاهش دید در اوایل روز پیش بینی می شود.
وی گفت: در این مدت سمت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که در برخی از ساعتها تا 34 کیلومتر در ساعت و از امشب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 28 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مساعدی ادامه داد: ارتفاع موج در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 110 سانتیمتر نیز می رسد.
وی بیان کرد: ارتفاع موج در خلیج فارس از فردا در همه نقاط 30 تا 60 سانتیمتر پیش بینی شده است.
مساعدی یادآور شد: فردا زمان مد اول دریا ساعت 23 بامداد، جزر اول ساعت 05:10 بامداد، مد دوم ساعت 11:18 و جزر دوم دریا ساعت 26: 18 خواهد بود.
7212/6047**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.