معاون عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه ناوگان کشتیرانی مسافری در استان بوشهر گفت: ظرفیت ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی در استان بوشهر نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد حسن باستی صبح امروز در نشست مدیران شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی با اشاره به ساحلی بودن استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت ساحلی بودن استان بوشهر، فرصت‌های مهمی در حوزه‌های مختلف، برای اجرای طرح‌های گوناگون در حوزه تولیدی، خدماتی، اشتغال‌زایی و گردشگری فراهم کرده است.

وی با تاکید بر نقش مهم شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی در تحقق اهداف و برنامه‌های تدوین شده استان بوشهر افزود: ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی در استان بوشهر  فعالیت قابل توجهی دارد که این قابلیت نیاز به بازسازی و نوسازی دارد.
 
معاون استاندار بوشهر  با اشاره به توسعه ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی در استان بوشهر تاکید کرد: انتظار است شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی علاوه بر توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی، نسبت به نوسازی ناوگان در بوشهر اقدام کند.
 
باستی با تاکید بر نقش‌‌آفرینی کشتیرانی جمهوری اسلامی در طرح‌های گردشگری دریایی استان بوشهر بیان کرد: به تناسب توسعه سایر بخش‌ها در استان بوشهر، در بخش گردشگری دریایی جای کار زیاد است و شرکت کشتیرانی در این زمینه می‌تواند  بیشتر نقش‌آفرینی کند.
 
وی، گردشگری دریایی را یکی از ظرفیت‌های استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های دریایی استان بوشهر، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می‌تواند به توسعه گردشگری دریایی استان بوشهر کمک کند.
 
مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر هم در این نشست گفت: همزمان با آغاز به کار شرکت والفجر در سال 65، تردد در مسیر خارگ به بوشهر توسط این شرکت هم آغاز شد.
 
مجید سجده بیان کرد: با توجه به هزینه‌هایی که کشتی مسیر خارگ به بوشهر دارد انتظار می‌رود همکاری مجموعه استان بوشهر با شرکت والفجر بیشتر شود.
 
سجده خاطرنشان کرد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته در سال 96، هزینه شناور مسیر خارگ به بوشهر روزانه 12 میلیون و 600 هزار تومان است و باید شرایط درآمد هزینه برای شناورها و سودآور بودن آن برای ما مشخص شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.