سرپرست تیم شاهین بوشهر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تیم هم اکنون روند آماده سازی خود را در زمین شهرداری (واقع در مخبلند) سپری می کند که این دور از تمرینات خانگی تا روز جمعه ادامه دارد.
خداکرم ایزد پناه بیان کرد: از روز شنبه تیم شاهین بوشهر به استان چهارمحال بختیاری اعزام می شود تا اردوی آمادگی خود را در شهر بروجن این استان برگزار کند.
وی گفت: زمان برگزاری این اردو 10 روز است که سعی داریم با در نظر گرفتن چند بازی تداراکاتی به آمادگی مطلوب برای حضور در مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال کشور دست پیدا کنیم.
ایزدپناه ادامه داد: در ادامه روند یارگیری خود برای این فصل جاسم یاسر الهی دروازه بان شایسته این تیم در فصل قبل قرارداد خود را روز گذشته تمدید کرده و در روزهای آتی نیز چند بازیکن جدید جذب این تیم می شود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم با پایان دور نخست از تمرینات خود در بوشهر یک اردوی یک هفته ای را در تهران برگزار می کند.
علی وزیری افزود: برای این اردو سه دیدار تدارکاتی پیش بینی شده تا بازیکنان به هماهنگی لازم دست یابند و مسابقات لیگ یک را با قدرت آغاز کنیم.
وی بیان کرد: این تیم در ادامه یارگیری های خود پس از جذب و تمدید قرارداد 14 بازیکن مسعود نظرزاده را که سابقه حضور در چند تیم لیگ برتری نیز در کارنامه دارد، به خدمت گرفته است.
وزیری یادآور شد: تمرینات ایرانجوان بوشهر تا پیش از اردوی خارج استان در زمین قدس(واقع در محله صلح آباد) برگزار می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.