علی وزیری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با انتخاب مجدد سعید مفتخر به عنوان سرمربی ایرانجوان تمرین این تیم از یکشنبه شب آغاز شده که در چند روز نخست تمرین ها تست گیری از بازیکنان بومی داوطلب حضور در ایرانجوان برگزار می شود.
وی بیان کرد: در چند روز اخیر بازیکنانی از جمله برخی از بازیکنان فصل قبل در تمرین های شرکت می کنند و در صورت صلاحدید کادرفنی به تیم ایرانجوان بوشهر می پیوندند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر ادامه داد: اولویت جذب بازیکن در ایرانجوان بومی بودن است ولی با این وجود در صورت صلاحدید کادرفنی چند بازیکن غیربومی نیز جذب می کنیم.
وی یادآور شد: در روز نخست استارت ایرانجوان برای بازی های لیگ دسته یک، سجاد مشایخ، محمد طارمی، محمد جواد ماهینی و سجاد فیض الهی قرارداد خود را تمدید کردند و غلام احمدشاهی، پیمان پورصادقی، داوود شاهوارقی، حسین کاظمی و رضا ایار و اویس کردجهان، حسین موجی، مصطفی احمدی، مسعود نظرزاده و افشین محمدی نیز با ایرانجوان به توافق نهایی دست یافتند.
وزیری افزود: در ارتباط با مشکلات مالی نیز تدابیر لازم صورت گرفته و برای شروع مسابقات مشکلی در این زمینه نداریم.
وی ادامه داد: با گذشت چند روز از تمرینات، یک اردو نیز در تهران یا چادگان برگزار می کنیم تا از این طریق بازیکنان ایرانجوان به آمادگی لازم برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور دست یابند.
وزیری یادآور شد: تمامی تغییرات صورت گرفته در تیم ایرانجوان نیز قانونی است و این تغییرات در اداره ثبت شرکت ها و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز مورد موافقت قرار گرفته است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.