احمد بهروزیان فر روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا در دیر افزود: توزیع این اعتبار بر اساس شاخص جمعیت هر شهرستان در استان انجام می شود که سهم شهرستان دیر در این ردیف نزدیک به 16 میلیارد ریال است.
وی اضافه کرد: سال گذشته چمن ورزشگاه بردخون در شهرستان دیر به اتمام رسید و اکنون مورد استفاده مردم قرار گرفته است و زمین شماره 2 شهر دیر یکی از نیازهای اصلی ورزشکاران است که با توجه به مشکل کم آبی باید چمن طبیعی آن به مصنوعی تبدیل شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهارداشت: همچنین در سال جاری نصب کف پوش سالن ورزشی شهر دیر، زمین چمن بازی شهر بردستان، عملیات اجرایی زمین بازی شهر دوراهک را در دستور کار داریم.
وی گفت: اعتبارات بسیار خوبی هم از محل نفت برای ورزش شهر های آبدان و بردستان اختصاص یافته است.
مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر ادامه داد: روشنایی زمین ورزش شهر دیر نزدیک به 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که 50 درصد آن از 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده لحاظ و بقیه از اعتبارات استانی تامین شده است که این طرح امسال به اتمام می رسد.
بهروزیان فر بیان کرد: امسال 19 طرح ورزشی در استان بوشهر اجرایی و یا به بهره برداری می رسد.
وی درباره آماده سازی زمین بازی شهر جم برای مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت: زمین چمن شهر جم برای بازی هیچ مشکلی ندارد و تصمیم داریم که بازی های تیم فوتبال پارس جنوبی جم در این شهر برگزار شود.
بهروزیان فر یادآرشد: هم اکنون تیم شاهین بوشهر در لیگ دست 2 و باشگاه ایرانجوان در لیگ یک کشور حضور دارند و مشکلاتی در وضعیت مدیریتی این باشگاه ها وجود دارد که بررسی موضوع را به اداره ثبت اسناد و املاک استان واگذار کرده ایم تا آنها نتیجه را به ما اعلام کنند.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.