به گزارش ایرنا، علی درویشی روز یکشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر افزود: امسال 10 هزار میلیارد ریال اعتبار از محل استانی و 3 درصد درآمد نفت و گاز به استان بوشهر اختصاص یافته است.
وی اضافه کرد: شاخص توزیع اعتبارات بر اساس اطلاعات موجود از هر شهرستان و برای تکمیل طرح های نیمه تمام ، مطالبات گذشته پیمانکاران و عملیات اجرایی 10 درصد از طرح های جدید است.
معاون برنامه ریزی استانداری بوشهر اظهارداشت: در توزیع و هزینه این اعتبارات توجه به بخش آب، آبخیزداری، گردشگری و بهداشت و درمان در اولویت کار قرار گرفته و ظرفیت های اقتصادی برای ایجاد اشتغال در هر شهرستان مورد توجه است و اعتبارات برای آنها تصویب خواهد شد.
وی با تاکید بر اهمیت طرح های اشتغال زایی و اقتصادی در استان بوشهر گفت: در سال گذشته برای اجرای طرح نخلستان 15 هزار میلیارد ریال برآورد هزینه شد که با پیگیری فراوان در ستاد اقتصادی استان تصویب شد و امسال با 900 میلیارد ریال اعتبار در یک برنامه پنج ساله توسط جهاد کشاورزی اجرایی شد.
معاون هماهنگی و برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: شهرستان دیر ظرفیت بسیار بالایی رای توسعه و پیشرفت دارد و مدیران دستگاههای اجرایی برای شناسایی این ظرفیت ها تلاش کنند.
شهرستان دیر با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.