رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: در گروه یک این مسابقات تیم فرش رضا با نتیجه 3 بر صفر از سد چالوس گذشت و تیم ایفا سرام کرمانشان نیز با نتیجه پرگل 10 بر 1 سرخپوشان کرمانشاه را شکست داد.
محمد نجفی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: پارس جنوبی نیز به عنوان میزبان این گروه با نتیجه 5 بر 2 در مقابل کیان رامهرمز به پیروزی رسید.
نجفی ادامه داد: در گروه 3 این مسابقات نیز تیم دریانوردان بوشهر (میزبان مسابقات در زمین ساحلی پارک مرجان بوشهر) با نتیجه 4 بر1 از سد کیان آریا اصفهان گذشت و تیم دهیاری صادق آباد نیز با نتیجه 4 بر 3 تیم شهدای چلیچه چهارمحال بختیاری را شکست داد.
وی یادآور شد: مسابقات فوتبال ساحلی کشور در رده سنی امید با حضور 27 تیم در قالب پنج گروه چهار و پنج تیمی از شب گذشته آغاز شده که استان بوشهر گروه های 1 و 3 از این مسابقات را میزبانی می کند.
وی یادآورشد: تیم های جوانان پارس جنوبی جم، دریانوردان بوشهر و موج گناوه سه تیم استان بوشهر در این دور از مسابقات هستند.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ادامه داد: موج گناوه دیگر نماینده استان نیز در در گروه چهارم بازی ها در بندرگز با حریفان خود دیدار می کند.
نجفی یادآور شد: از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود و مسابقات این مرحله در 2 گروه پنج تیمی برگزار می شود که در نهایت از این 2 گروه چهار تیم برتر راهی نیمه نهایی می شوند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.