به گزارش ایرنا تیم والیبال محله دارایی کنگان در دیدارپایانی در سه ست متوالی توانست رقیب خود تیم شهرک شهید بهشتی را شکست دهد و به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یابد.
رئیس هیات والیبال شهرستان کنگان در گفت وگو با ایرنا گفت: این دوره از رقابت ها با حضور 6 تیم از محلات شهرهای کنگان و بنک در سالن یادگار امام (ره) کنگان بصورت دوره ای برگزار شد.
نوذر اسماعیلی اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری به همت هیات والیبال شهرستان کنگان مسابقات والیبال ساحلی و والیبال جام رمضان در این شهرستان برگزار شده بود.
وی همچنین از برگزاری مسابقات دوستانه والیبال با شهرهای مجاور و شهرهای جنوب استان و نیز مسابقات والیبال رده جوانان، پیشکسوتان و ادارات دولتی در سه ماه تابستان و نیمه دوم سال جاری خبر داد.
رئیس هیات والیبال شهرستان کنگان با تقدیر از همکاری اداره ورزش و جوانان، شورای اسلامی شهر و فرمانداری به استعدادهای درخشان در رشته والیبال اشاره و بیان کرد: شهرستان کنگان دارای استعدادهای فوق العاده ای در زمینه والیبال است که در صورت حمایت مسئولان، خیران و حامیان ورزش می توانند در سطح استانی و کشوری بدرخشند.
در آیین پایانی این مسابقات ضمن اهدای جام به تیم های اول و دوم این دوره از رقابتها، از داوران، بازیکن اخلاق، جوانترین سرویس زن و بازیکن، بهترین پاسور، موثرترین و امتیاز آورترین بازیکن تجلیل شد.
شهرستان کنگان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در جنوب بوشهر واقع است.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.