به گزارش ایرنا، امید سینک روز جمعه در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اردوهای تیم پارس جنوبی جم در تهران و ارمنستان، بازیکنان این تیم از لحاظ بدنی در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارند.
وی بیان کرد: تلاش می شود با حمایت هواداران پرشور تیم پارس جنوبی جم به شکل مطلوب و فراتر از حد انتظار در رقابتهای لیگ برتر در برابر تیمهای بزرگ لیگ ظاهر شود.
هافبک تیم پارس جنوبی جم یادآور شد: با توجه به تمرین های انجام شده روح نبرد و جنگندگی به نحو مطلوبی در بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم نهادینه شده است.
وی خطاب به دوستداران تیم پارس جنوبی جم و آنهایی که منتظر نتیجه نگرفتن این تیم هستند گفت: امسال این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد و تلاش می کند با بازی خوب همه را شگفت زده کند.
سینک دامه داد: بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم به سبک مدیریتی تارتار بعنوان سرمربی تیم و کادر وی اعتقاد قلبی دارند و تا آخرین نفس در برابر حریفان برای دستیابی به نتیجه مطلوب تلاش می کنند.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم در نخستین بازی خود در رقابتهای لیگ برتر کشور جمعه ششم مرداد امسال در تبریز به مصاف گسترش فولاد این شهر می رود و در هفته دوم در نخستین بازی خانگی با تیم پیکان دیدار می کند.
این تیم سال گذشته با قهرمانی در رقابتهای لیگ دسته یک موفق به راهیابی به لیگ برتر فوتبال کشور شد.
7212/ 6047**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.