نادر شفیع خدایی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: پیش بینی می شود در روزهای آینده نیز به ویژه اوایل هفته پیش رو مقدار رطوبت و دمای هوا در استان بوشهر بالا باشد و دما در برخی نقاط استان به آستانه 50 درجه سانتیگراد و حتی بیشتر از آن نیز برسد.
وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته دمای هوا در شهرهای برازجان، خورموج و اهرم به ترتیب به 49، 48 و 47 درجه سانتیگراد رسید و شهرهای بوشهر، عسلویه و دیلم نیز دمای 46 درجه سانتیگراد را تجربه کردند.
شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت دمای هوا در شهرهای گناوه و خارگ نیز به 45 درجه سانتیگراد رسید.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: در 24 ساعت گذشته عسلویه با 26 درجه کمترین دما را در استان بوشهر تجربه کرد و شهرهای خارگ و برازجان نیز به ترتیب با 88 و پنج درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را داشتند.
وی اظهارداشت: بررسی نقشه های هواشناسی همچنین نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در امروز و روزهای آینده است هر چند در ساعاتی از بعد از ظهر اندکی به سرعت وزش بادهای جنوبی افزوده می شود.
شفیع خدایی افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر، همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.
وی گفت:دراین مدت جهت وزش باد متغیر و بطور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا 28 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اظهارداشت:ارتفاع موج دریا نیز 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: فردا زمان مد اول دریا ساعت 05:45 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 45: 13 دقیقه، مد دوم ساعت 19:47 دقیقه و جزر دوم در ساعت 23:46 دقیقه خواهد بود.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.