عباس جمشیدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استفاده از دریا و مزیت های آن حق طبیعی شهروندان بوشهری است و در این زمینه آماده هر گونه اقدام لازم برای همکاری هستیم.
وی با انتقاد از نرده کشی و محدودیت شنا برای شهروندان گفت: با محدود کردن شهروندان برای شنا مخالف هستیم و اعتقاد داریم هر گونه اقدامی در این زمینه نیازمند کار فرهنگی است.
جمشیدی یادآورشد:هرگونه اقدام در سواحل نیازمند تصمیم گیری کمیته ساماندهی سواحل است که در این کمیته مصوبه ای پیرامون نرده کشی در سواحل شهر بوشهر و ایجاد محدودیت برای شنای بانوان وجود ندارد.
وی افزود:اینکه با نرده کشی و نصب بنرهای تهدیدآمیز اقدام به محدویت برای شهروندان شود متناسب با شان و جایگاه آنها نیست و چنانچه تصمیمی برای ساماندهی مناسب باشد نیز شایسته است به نحو مطلوب تری تصمیم گذاری شود.
جمشیدی اظهارداشت: در راستای تامین زیرساخت های مورد نیاز شهروندان برای شنا در دریا و همچنین به منظور احداث پلاژهای آقایان و بانوان فرمانداری بوشهر آمادگی تامین اعتبار لازم برای کمک به شهرداری بوشهر دارد.
هفته جاری چند نرده هایی توسط شهرداری بوشهر مقابل پارک سیادت با هدف ممنوعیت شنای بانوان در این محدوده نصب شده بود که این امر با واکنش های شهروندان در فضای مجازی روبرو شد.
در پی این اقدام به دستور استاندار بوشهر و بررسی موضوع کمتر از 24 ساعت نرده ها جمع آوری شد.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.