به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: این افراد از استانهای بوشهر، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، همدان، گیلان، قزوین، البرز و سمنان هستند.
وی اضافه کرد: دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی نیمه دوم مهرماه با حضور شاعران استانی و ملی در بوشهر برگزار می شود.
ماحوزی با بیان اینکه در این جشنواره 130میلیون ریال جایزه نقدی توزیع می شود ادامه داد: از این تعداد هشت نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب می شوند.
دبیرشورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: همچنین یازدهمین نمایشگاه استانی رضوی نیز نیمه دوم مهرماه با ارائه 250 اثرفرهنگی، هنری، کتاب، نقاشی، خوشنویسی، صنایع دستی و گرافیک در بوشهر برپا خواهد شد.
وی بیان کرد: چهارم مرداد همزمان با آغاز دهه کرامت هفتمین جشنواره استانی مشاعره رضوی دانش آموزی در این استان برگزار می شود.
ماحوزی اظهار کرد: از بین 150 دانش آموز شرکت کننده 50 نفر برای شرکت در هفتمین جشنواره استانی مشاعره رضوی به شعر خوانی می پردازند که از این تعداد 5 تا 7 نفر به عنوان برگزیده انتخاب می شوند.
وی بیان کرد: در مسابقه دانش آموزی مشاعره رضوی 350 میلیون ریال جایزه نقدی بین برگزیدگان توزیع خواهد شد.
دبیرشورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: تلاش می شود با برگزاری هرچه بهتر آیین های دهه کرامت در استان علاقه مندی مردم استان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیشتر و پررنگ تر شود.
وی با اشاره به کارکرد شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: اصلاح الگوی مصرف، اخلاق عمومی در راستای تحول ارزشها، نقد پذیری، قانون پذیری، وجدان کاری، انضباط اجتماعی و تقویت روحیه نشاط و شادابی از جمله الگوهای شورای فرهنگ عمومی است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.