به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا روز سه شنبه در نشست هم اندیشی جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان بوشهر افزود: جمعیت بانوان فرهیخته از جمله تشکل‌هایی است که کارکرد مطلوبی داشته و از همکاری همفکری در حوزه فعالیت های محول شده به این بخش برخوردار است.
سروستانی با تاکید بر لزوم آشنایی اعضا با اساسنامه جمعیت اضافه کرد: شرح وظایف و دستورالعمل جمعیت بر اساس اساسنامه و تعیین راهبرد ها برای فعالیت و مقابله با آسیب های اجتماعی موجود در جامعه از محورهای عمده فعالیت این تشکل محسوب می‌شود.
وی همچنین بر لزوم تدوین و اجرای طرح‌هایی در زمینه شناساندن معارف دینی، تحکیم بنیان خانواده و حوزه عفاف و حجاب تاکید کرد و گفت: وظیفه جمعیت بانوان فرهیخته فقط مبارزه با آسیب ها نیست؛ بلکه قبل از مبارزه باید در جهت تحکیم بنیان خانواده اهتمام داشته باشند.
وی افزود: دشمن با درک این موضوع مهم نوک حمله خود را در جهت از بین بردن بنیان خانواده قرار داده که در این راستا ضروری است از همه ظرفیت ها در جهت تحکیم بنیان خانواده استفاده کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گام بعدی فعالیت جمعیت بانوان را تدوین برنامه‌ها در راستای مبارزه و مقابله با آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق و اعتیاد عنوان کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: واسپاری امور به مردم و حذف تصدی گری از راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی است که بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری و اسناد بالا دستی در دستور کار سازمان تبلیغات استان بوشهر قرار گرفته است.
سروستانی ادامه داد: در همین راستا شناسایی، هدایت، حمایت و ساماندهی تشکل های دینی با محوریت مردم و ارزیابی و نظارت بر آن ها در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر است.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.