به گزارش ایرنا، بهرام رضاییان جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این اردوی 10 روزه به اهداف از پیش تعیین شده دست یافتیم و بازیکنان نیز به مرحله مناسبی از آمادگی رسیدند.
وی بیان کرد: در این اردو سه دیدار تدارکاتی داشتیم که در دیدار برابر تیم شایسته استقلال تهران 2 بر صفر متحمل شکست شدیم و در برابر تیم های بانانتس و آرتاخ ارمنستان نیز به یک تساوی بدون گل و یک برد سه بر صفر دست پیدا کردیم.
رضائیان ادامه داد: با اتمام اردوی تیم در ارمنستان با تصمیم کادرفنی نحوه ادامه روند آمادگی تیم از طریق برپایی مجدد اردو و برگزاری بازی های تدارکاتی مشخص می شود.
مدیرعامل تیم فوتبال پارس جنوبی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی شهر جم برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم پارس جنوبی گفت: با وجود اینکه در هفته نخست لیگ برتر میهمان هستیم و یک هفته فرصت بیشتر برای بازسازی ورزشگاه تختی داریم با این وجود تا پیش از بازی خانگی روند بهسازی ورزشگاه تختی به اتمام می رسد.
رضائیان ادامه داد: هم اکنون بازسازی رختکن‌ها در روزهای پایانی قرار داشته و آماده سازی چمن ورزشگاه نیز به اتمام رسیده و پیست دور زمین بطور کامل اجرا شده است.
همچنین با اشاره به جذب آلویس نانگ بازیکن سابق استقلال خوزستان بیان کرد: با صدور گواهی سلامت این بازیکن وی به جمع بازیکنان پارس جنوبی می پیوندد.
وی در باره صحبت‌های سرمربی تیم استقلال خوزستان مبنی بر اینکه زبیدی هنوز با این تیم قرارداد دارد نیز اظهار داشت: زبیدی فسخ قرارداد خود را در اختیار دارد و با توجه به فسخ قرارداد این بازیکن با استقلال خوزستان قرارداد او را با پارس جنوبی در هیات فوتبال استان بوشهر به ثبت رساندیم.
رضاییان، در ارتباط با مدعیان قهرمانی این فصل از مسابقات لیگ برتر گفت: سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان از مدعیان اصلی قهرمانی هستند ولی در این بین شانس استقلال و پرسپولیس از سپاهانی که تغییرات زیادی به خود دیده بیشتر است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.