به گزارش ایرنا، ابراهیم عرب زاده روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان و افزایش سرقت در یک هفته گذشته رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: به دنبال این مهم با افزایش گشت های هدفمند به صورت مستمر در نقاط مختلف شهرستان و رصد اطلاعلاتی سه نفر شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
عرب زاده ادامه داد: در این ارتباط ماموران انتظامی کلانتری 11باغ زهرا شهر بوشهر روبروی پارک هلالی به یک دستگاه خودرو پراید که داخل آن یک نفر جوان نشسته بود مشکوک و خودرو را از طریق سامانه آگاهی استعلام کردند که مشخص شد در شهر شیراز به سرقت رفته است که در این ارتباط راننده دستگیر و به همراه خودرو مسروقه به مقر انتظامی منتقل شد.
وی ادامه داد: در یک مرحله دیگر با تلاش ماموران تجسس کلانتری 13 جلالی شهر بوشهر 2 نفر سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.
عرب زاده گفت: هر دو نفر در اعترافات خود به پنج فقره انواع سرقت شامل سرقت از ساختمان های نیمه کاره و قطعات خودرو اعتراف کردند.
وی با اشاره به اعلام آمادگی سارقان برای جبران خسارت اظهار داشت: سارقان برای طی مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.