به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز چهارشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در نشست با رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان دیر افزود: اکنون تامین اجتماعی برای خدمات دهی به افراد زیر پوشش گام های خوبی برداشته است.
وی ضمن قدردانی از تلاش های رئیس و کارکنان تامین اجتماعی شهرستان اظهارداشت: با تلاش های صورت گرفته درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان راه اندازی شد و زمین برای احداث ساختمان این درمانگاه در دست پیگیری است.
فرمانداردیر در باره نبود بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان دیر گفت: افرادی که دارای دفترچه تامین اجتماعی هستند در درمانگاه تامین اجتماعی ویزیت رایگان می شوند و بخشی از هزینه های درمانی آنان از طریق درمانگاه و بخشی از طریق حضور در بیمارستان دولتی این شهرستان جبران می شود.
وی افزود: شهرداری ها و پیمانکاران آن اگر بدهی به تامین اجتماعی شهرستان دارند این بدهی را بپردازند تا این سازمان بتواند برای رفاه حال شهروند تلاش بیشتری کند.
رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان دیر گفت:هم اکنون 50 درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش بیمه اصلی و تبعی هستند.
عبدالله عباسی افزود: 920 مستمری بگیرماهانه 9 میلیارد و700 میلیون ریال از تامین اجتماعی دریافت می کنند و کارگاههای فعال تحت پوشش یکهزار و 330 کارگاه است که از این رقم 340 کارگاه پیمانکاری، 500 واحد اصناف، 490 شناورباری و صیادی و 400 راننده هستند.
وی در ارتباط با آغاز تدریجی حذف دفترچه تامین اجتماعی گفت: همه بیمه شدگان تامین اجتماعی از این پس در مراکز درمانی و بیمارستانی این سازمان بدون در دست داشتن دفترچه درمانی و فقط با یک کارت ملی می توانند خدمات، دریافت کنند.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.