به گزرش ایرنا حمزه اعتماد چهارشنبه به مناسبت روز مالیات در بازدید از اداره امور مالیاتی شهرستان دیر افزود: یکی از راههای تحقق اقتصاد مقاومتی در فرمایش رهبر معظم انقلاب دریافت مالیات برای رشد و پویایی کشور است که باید مدنظر مسئولان شهرستان باشد.
وی در ارتباط با واریزی قانون مالیات بر ارزش افزوده اظهارداشت: برای افزایش عوارض موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط امور مالیاتی شهرستان، شهرداری ها و دهیاری ها توانستند کارهای خوبی در سطح شهرستان انجام دهند.
فرمانداردیر قانون مداری و تکریم ارباب رجوع را در اموراداری مهم دانست و افزود: تکریم ارباب رجوع، قانون مداری، فرهنگ سازی پرداخت مالیات و تعامل با اصحاب رسانه به منظور گسترش فرهنگ مالیات بسیار موثر است.
رئیس امور مالیاتی شهرستان دیر گفت: عملکرد امور مالیاتی شهرستان در دریافت مالیات از مردم مطلوب است طوری که سال گذشته 90 میلیارد ریال از عوارض موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده که دریافت شد به شهرستان پرداخت شده است.
اسماعیل غلامی افزود: برای جلوگیری از فرارهای مالیاتی، فعالیت‌های اقتصادی همه بنگاه‌های مالیاتی باید با دقت مورد ردیابی باشد و قانون مداری، تکریم ارباب رجوع و حمایت از اشتغال و تولید سرلوحه کار همه کارکنان امور مالیاتی شهرستان قرار دارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.