به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: افراد یاد شده از مقاطع تحصیلی مختلف هستند که پس از داوری تلفنی از میان ١٥٠ نفر دانش آموز علاقمند به مشاعره انتخاب شدند.
وی بیان کرد: افراد شرکت کننده برای کسب اطلاع از پذیرفته شدن خود می توانند به سایت روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به آدرس www.boushehr.farhang.gov.ir مراجعه کنند.
ماحوزی ادامه داد: این جشنواره برای هشتمین سال پیاپی در روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه سال جاری همزمان با دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می شود.
وی اظهار داشت: در روز برگزاری جشنواره پس از رقابت، از بین شرکت کنندگان پنج نفر به عنوان برترینهای جشنواره معرفی و تندیس و جوایز ویژه ای به آنها اهدا خواهد شد.
ماحوزی بیان کرد: نفر اول جشنواره در دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی که با حضور شرکت کنندگان از سراسر کشور در مهرماه برگزار می شود، حضور پیدا می کنند.
هشتمین جشنواره استانی مشاعره دانش آموزی رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) است که در دهه کرامت برگزار و داوزدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی نیز مهرماه در استان بوشهر برگزار می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.