محمد نجفی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 27 تیم در قالب پنج گروه چهار و پنج تیمی از اوایل مرداد ماه آغاز می شود که بازی های 2 گروه آن به میزبانی بوشهر برگزار می شود.
وی بیان کرد: تیم های جوانان پارس جنوبی جم، دریانوردان بوشهر و موج گناوه سه تیم استان بوشهر در این دور از مسابقات هستند.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر افزود: تیم دریانوردان بوشهر در زمین فوتبال ساحلی بوشهر (واقع در پارک مرجان) به مصاف حریفان خود می رود و تیم پارس جنوبی بوشهر نیز در دهکده گردشگری بوشهر پذیرای تیم های هم گروه خود است و تیم موج گناوه نیز در بندر گز بازی های خود را برگزار می کند.
نجفی یادآور شد: برادران طبیب نژاد نیز که از تیم دریانوردان پارس جنوبی کنار رفتند دوباره وارد عرصه فوتبال ساحلی شدند و این نخستین حضور آنها پس از کاره گیری از تیم دریانوردان پارس جنوبی است.
وی ادامه داد: در گروه یک این دور از مسابقات تیم های پارس جنوبی بوشهر، فرض رضا مبارکه اصفهان، سرخپوشان کرمانشاه، کیان رامهرمز، ایفا یزد و نماینده چالوس حضور دارند.
نجفی اظهار داشت: تیم های شهرداری تبریز، شهرداری بندرعباس، دهیاری گرگر، یاران نجف آباد، کویر اردکان نیز در گروه دوم قرار دارند و گروه سوم نیز تیم های دریانوردان بوشهر، مقاومت گلسا پوش یزد، دهیاری صاق آباد، شهدای چلیچه، کیان آریا و فدک ارومیه هستند.
رئیس هیات فوتبال استان بوشهر ادامه داد: در گروه چهام این مسابقات تیم های ملوان بندرگز، موج گناوه، شهید جهان نژادیان آبادان، تیران اصفهان و وحدت چمران ماهشهر حضور دارند.
وی افزود: تیم های شاهد فسا، شاهین خزر رودسر، استقلال چابهار، شهریار ساری و صداقت ایران شهر نیز در گروه پنجم هستند.
نجفی یادآور شد: از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود و مسابقات این مرحله در 2 گروه پنج تیمی برگزار می شود که در نهایت از این 2 گروه چهار تیم برتر راهی نیمه نهایی می شوند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.