نادر شفیع خدایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده دمای هوا در 2 شهر اهرم و خورموج 42 و 41 و در شهر های دیلم، بوشهر، جم، خارگ و دیر نیز 40 درجه سانتیگراد بود.
وی بیان کرد: در این مدت خارگ با 28 درجه کمترین میزان دما را در استان بوشهر و شهرهای خارگ و اهرم با 95 و 20 درصد بیشترین و کمترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که در برخی ساعات امروز تا حدودی بر سرعت جریانات جنوبی افزوده و به سبب آن خلیج فارس نیز بویژه در سواحل جنوبی استان تا حدودی متلاطم می شود.
شفیع خدایی یادآور شد: همچنین غبار محلی و و مه صبحگاهی از پدیده های غالب در اوایل روز است.
وی گفت: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه صبحگاهی و در برخی ساعات وزش باد پیش بینی می شود.
شفیع خدایی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد متغیر و بطور غالب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا 30 کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات تا 36کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
وی گفت: در این مدت ارتفاع موج 30 تا 90 سانتی متر پیش بینی شده که در ساعاتی از بعد از ظهر تا 120 سانتی متر نیز می رسد.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 02:39، مد اول دریا ساعت 15: 09، جزر دوم 16:57و مد دوم ساعت 23:10 پیش بینی شده است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.