به گزارش ایرنا، حسین نامور روز یکشنبه در نشست بررسی مشکل تامین آب منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزود: با توجه به خللی که به دلیل قطعی آب مصرفی برای صنایع مستقر در این مجموعه ایجاد شده انتظار داریم شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای حل مشکلات ایجاد شده همکاری کند.
وی بیان کرد: برخی صنایع مستقر در منطقه به دلیل ساختار و نوع کالای تولیدی، حیات تولیدشان به وجود آب بسته است و بطور قطع اگر یک روز آب نباشد و یا نتوانند آن را ذخیره سازی کنند با مشکلات بسیاری از جمله توقف تولید در آن روز روبرو می شوند.
وی همچنین با اشاره به ضرورت اختصاص سهمیه آب بیشتر به صنایع تولیدی و صنعتی افزود: با توجه به اینکه با وجود قطعی آب در ایام هفته و پیک کاری مشکلات عدیده ای برای صنایع مستقر در منطقه بوجود می آید پیشنهاد می کنیم که در ایام تعطیل آخر هفته آب منطقه قطع شود و یا زمانبندی مناسب تری نسبت به این موضوع صورت پذیرد.
نامور اظهار داشت: در شرایط حاضر ما باید با توان بیشتری از تولید داخلی حمایت کنیم تا کارگر ایرانی بدون دغدغه به کارش ادامه دهد که تحقق این مهم مستلزم همکاری و همراهی بیشتر دستگاههای ذیربط و مرتبط با تولید است.
معاون شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این نشست با بر شمردن برخی مشکلات این حوزه و کمبود شدید آب در استان، بر ضرورت مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد.
سهراب بیاتی افزود: برای اختصاص سهمیه آب بیشتر و زمانبندی مناسب تر آماده هرگونه همکاری با منطقه ویژه اقتصادی بوشهر هستیم.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمدشهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.