محمود ذاکری روز دوشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این پزشک نیکوکار این اقدام را به مناسبت دومین سالروز فوت پدر نیکوکارش که خیرات زیادی در این شهرستان داشته، انجام می دهد.
وی بیان کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم تمامی امکانات، تجهیزات، فضای لازم، پزشک و دستیار در اختیاراین جراح خیر قرارمی گیرد.
ذاکری گفت: براساس برنامه زمانبندی شده این پزشک خیر در روزهای 12 تا 14 تیرماه جاری در مرکز جامع سلامت حضرت فاطمه (س) شهر دیلم به عموم و 15 تا 17 تیرماه در همین مرکز ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارایه معرفی نامه از این نهادها به مراجعه کنندگان خدمت رسانی می کند.
وی افزود: در روزهای 18 تا 19 تیرماه جاری نیز این پزشک خیر در مرکز جامع سلامت شهید حسنی زاده بندر امام حسن این شهرستان برای مراجعه کنندگان خدمات ارایه می دهد.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان دیلم اظهارکرد: مرکز جامع سلامت روستای سیاهمکان در 20 تیرماه و خانه بهداشت روستای عامری در 21 تیر از دیگر مراکز پیش بینی شده برای خدمت رسانی این پزشک خیر است.
وی گفت: این پزشک خیر در روستاهای عامری و سیاهمکان در یونیت سیار دندانپزشکی مجهز، خدمات لازم را به بیماران ارایه خواهد کرد.
شهرستان دیلم با 34 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
7215/6164**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.