به گزارش ایرنا، بهرام رضائیان روز شنبه درجمع خبرنگاران افزود:باتوجه به اینکه از بین گزینه های داخلی موفق به جذب بازیکن مدنظر خود نشدیم بزودی یک مهاجم تمام کننده خارجی با نظر تارتار سرمربی تیم جذب می شود.
وی یادآورشد: امسال در تیم پارس جنوبی جم اهتمام ویژه ای به جذب بازیکنان بومی شده است طوریکه شمار شمار قابل توجهی از بازیکنان بومی هستند.
رضائیان افزود: در این راستا هفت بازیکن زیر 21 سال به نام های احمدرضا فاتحی، امیر حسین زارع، علی اوس، امیرحسین رفیعی، همایون افتخاری، میلاد تقیان و محسن خاکسار بومی هستند.
وی با اشاره اینکه بتازگی یاسر فیضی بازیکن ذوب آهن اصفهان را به خدمت گرفته ایم افزود: امسال با برخی از ستاره های سرشناس فوتبال بوشهر از جمله دانیال ماهینی و مهدی قاعدی نیز مذاکراتی داشتیم که در نهایت موفق به جذب آنها نشدیم و آنها بازی در تیم های پایتخت را ترجیح دادند.
رضائیان همچنین از جذب دروازه بان خارجی تیم سایپا خبر داد و افزود: محمد طیبی مدافع و فرشاد سالاروند مهاجم استقلال خوزستان، محسن فروزان دروازه بان گذشته صبای قم دیگر بازیکنانی هستند که به تیم پارس جنوبی جم پیوسته اند.
وی ادامه داد: محمد فرخنده و حمیدرضا نادری دو بازیکن زیر 23 سال فصل گذشته پارس جم و علی دشتی و حسین پور امینی از بازیکنان بوشهری تیم فوتبال پارس جنوبی جم قرار داد خود را با این تیم تمدید کردند.
وی افزود: شاهرخ غلامرضاپور، ابراهیم صالحی و احسان اسدزادی نیز سه بازیکن بوشهری هستند که امسال برای تیم پارس جنوبی جم توپ می زنند.
رضائیان گفت: فرشاد محمدی، عرفان معصومی، امید سینک، میلاد باقری و سعید محمدی ‌فر نیز پنج بازیکن فصل گذشته تیم پارس جنوبی هستند که قرار داد خود را با این تیم تمدید کرده اند.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.