سید ایمان بکا روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دور از مسابقات با حضور شطرنج بازانی از بوشهر، گناوه، کنگان، جم، دشتستان گچساران، کازرون، شیراز و اصفهان در قالب 16تیم در 9دور به روش سوئیسی و به صورت تیمی به مدت سه روز در خانه شطرنج بوشهر برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این مسابقات تیم هیات شطرنج دیر با استفاده از هر پنج بازیکن غیر بومی خود توانست با اقتدار عنوان اول مسابقات را از آن خود کند.
وی گفت: تیم های فرزین جوان از باشگاه شطرنج فرزین بوشهر و تیم نوین فکران ( منتخب گناوه و کنگان) به ترتیب مقام های دوم‌ و سوم کسب را کردند.
بکا یادآور شد: تیم هیات شطرنج گچساران و تیم امیدهای کنگان نیز مقام های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.
رئیس هیات شطرنج استان بوشهر گفت: در این مسابقات فریبا زنده بودی عنوان بهترین بازیکن بانوان، نازنین هاشمی بهترین بازیکن زیر 12 سال، امیرحسین احمدی بهترین بازیکن زیر 10سال و همایون خلیلی عنوان بهترین بازیکن زیر 8 سال (همگی از باشگاه شطرنج فرزین بوشهر) معرفی شدند.
بکا ادامه داد: سرداوری این مسابقات بر عهده سامان آرمند داور بین المللی کشور و جانشین سرداور نیز داور درجه یک استان بوشهر فرزاد هاشمی بود که به کمک داوران رسمی فدراسیون محمود محمدی و اسماعیل جزایی قضاوت این دور از مسابقات را عهده دار بودند.
وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات 80 میلیون ریال جایزه نقدی به تیم های اول تا پنجم و بهترین بازیکنان رده های سنی 8، 10 و 12 سال اهدا شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.