محمدباقر گله گیر روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردم از وظایف دولت است و دراین ارتباط خدمات بی شائبه ای در روستاهای این بخش از جمله عامری انجام شده است.
وی با بیان اینکه یکی ازمطالبات بحق اهالی این منطقه ایجاد روشنایی، نصب تابلو و اصلاح و ایجاد سرعت کاه در جاده این روستاست، گفت: بنابه درخواست شورای اسلامی این روستا، این مطالبه توسط بخشداری بطور مستمر پیگیری و دبیر شورای ترافیک استان بوشهر ازاین نقطه بازدید میدانی انجام داد که کلیت آن مورد تایید قرار گرفت.
بخشدارمرکزی دیلم بیان کرد: با توجه به اینکه محور یادشده از نقاط اصلی و پر تردد است، رفع نیازمندیهای آن الزام به تائیدیه شورای ترافیک شهرستان دارد که در اولین فرصت نشستی با حضور دبیرشورای ترافیک استان برگزار و درزمینه اصلاح تابلوهای راهنمایی و رانندگی، ایجاد موانع استاندارد و چراغ خطر چشمک زن برای اجرایی شدن تصمیم گیری و به تصویب نهایی خواهد رسید.
وی از فعالان اجتماعی روستای عامری که همیشه همپا و همیار مسئولان شهرستان بوده و بجد دنبال مطالبات منطقه خود هستند، تقدیر کرد.
روستای عامری از توابع بخش مرکزی شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر و در جوار یکی از راههای ارتباطی پرتردد و حادثه خیز این استان با خوزستان قرار دارد.
7215/6164**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.