حیدر نیکونژاد روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: صاحب این فروشگاه تقبل کرده درصدی از سود فروش خود را بصورت روزشمار تا پایان لیگ دسته یک کشور به حساب باشگاه واریز کند.
وی با تقدیر از توجه و اهتمام صاحب این فروشگاه در حمایت از این تیم که نماینده استان بوشهر در رقابت های لیگ کشور است، اظهارکرد: اقدام این فروشگاه کاری ارزشمند و پسندیده است اما تامین کننده کامل هزینه زیادی که بر این تیم در طول فصل وارد می شود و بدهی دوره قبل دارد نیست و امیدواریم این حرکت در بین دیگر بازاریان این بندر نهادینه و این تیم را یاری کنند.
سرمربی موج گناوه تصریح کرد: این تیم برای حضوری قدرتمند در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول کشور ازلحاظ مالی با مشکل حاد مواجه است و انتظار داریم مسئولان این تیم را تا دیر نشده مساعدت کنند.
در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاه های کشور در گروه موج گناوه هشت تیم حضور دارند که در پایان تیم های قهرمان و نایب قهرمان به رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتبال ساحلی صعود خواهند کرد.
تیم موج گناوه در فصل جدید با تیم های دریانوردان بندرعباس، علم و ادب دهسرخ، شهرداری چابهار، شهرداری سمنان، شهدای چلیچه، فرش حداد اصفهان و هیات چالوس همگروه شده که در اولین دیدار خود در 8 تیرماه جاری در گناوه در مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس بمصاف تیم شهدای چلیچه می رود.
تیم فوتبال ساحلی موج گناوه پارسال در رقابت های لیگ برتر حضور داشت که به لیگ دسته اول سقوط کرد.
شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.