به گزارش ایرنا، ابوالقاسم محمد زاده روز چهارشنبه در نشست با برخی از فعالان شرکت های پخش در استان بوشهر افزود: سامانه مدیریت صدور مجوز شرکت های پخش کالا با هدف شفاف سازی و رصد کالا در شبکه توزیع کشور، تسهیل روند صدور مجوز پخش شرکت های فعال و همچنین کاهش رفت و آمد متقاضیان از طریق اعطای مجوز الکترونیکی طراحی و راه اندازی شده است.
وی یادآورشد: متقاضیان شرکت های پخش علاوه بر درخواست مجوز (صدور/ تمدید/ اصلاح) بصورت فیزیکی باید نسبت به ثبت اطلاعات شرکت خود و بارگذاری تصاویر مدارک و مستندات ضروری در این سامانه اینترنتی اقدام و رمز کاربری و کد رهگیری شرکت خود را از سامانه یاد شده دریافت کنند.
وی یادآورشد: اطلاعاتی مانند گروه کالاهای توزیعی، ناوگان حمل و نقل، منابع انسانی، مکانهای فعالیت و تاسیسات لجستیکی، سیستم های ارتباطی از جمله اطلاعاتی است که متقاضیان شرکت های پخش باید نسبت به ثبت آن در سامانه اقدام کنند.
محمدزاده ادامه داد: پس از انجام این پرونده تشکیل شده بطور هوشمند به مرجع مربوطه ( منوط به درخواست پخش استانی ، منطقه ای یا سراسری) منعکس و رسیدگی می شود و به دنبال آن مراحل کار از طریق پیامک به متقاضی گزارش می شود.
وی گفت: در نهایت در فاصله 17تا 23 روز به شرط عدم نقص در مدارک و تایید مراتب و رعایت قوانین و مقررات ذیربط ، مجوز مربوطه صادر می شود.
محمدزاده اضافه کرد: در فاز توسعه ای سامانه بزودی امکان بررسی وضعیت شبکه توزیع کالا در کشور برای کاربران مختلف از طریق گرفتن گزارش های سیستمی نیز میسر می شود.
وی یادآورشد: همچنین با توجه به ارتباطات اینترنتی با سامانه های مختلف مانند سامانه های مرکز امور اصناف و بازرگانان، سامانه مرکز ملی شماره گذاری کالا، سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا امکان دستیابی به بانک های اطلاعاتی مرتبط برای کاربران (با سطوح دسترسی مشخص) مهیا می شود.
7212/ 6045خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.