به گزارش ایرنا، ارسطو ترکمام منش روز سه شنبه در آئین بزرگداشت روز جهانی مبارزه با موادمخدر در استان بوشهر افزود: همچنین 11 کمپ ترک اعتیاد اقامتی میان مدت، چهار مرکز گذری کاهش آسیب ( دی ، آی سی ) و 33 مرکز درمان بصورت کلینیک سرپایی و 2 مرکز سرپناه شبانه در استان بوشهر فعالیت دارند.
وی بیان کرد: پارسال 578 کارگاه آموزشی، 119نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و 59 همایش و جشنواره در زمینه پیشگیری از مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر برگزار شد.
ترکمان منش ادامه داد: در حوزه مشارکت های مردمی در سال 95 تعداد 24 سازمان غیردولتی با شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر در استان بوشهر همکاری داشتند که این آمار هم اکنون به 49 سازمان مردم نهاد افزایش یافته است.
وی گفت: برگزاری نخستین همایش منطقه گفتمان سازی اجتماعی با حضور 6 استان جنوبی کشور و همچنین حضور 250 سازمان مردم نهاد سال گذشته در بوشهر برگزار شد که این مهم در انتقال تجربیات سازمان های مردم نهاد 6 استان یاد شده برای اجتماعی شدن گفتمان مبارزه با موادمخدر نقش چشمگیری ایفا کرد.
ترکمان منش ادامه داد: هم اکنون 14 دستگاه فرهنگی با ستاد مبارزه با موادمخدر استان بوشهر دارای تفاهم نامه جهت اجرای برنامه های فرهنگی در کانون های خانواده، مراکز آموزشی، محیط کار و محلات شهری و روستایی فعال هستند که اقدام نظارتی بر آنها نیز توسط شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و تیم های نظارتی انجام می شود.
وی افزود: برای سال جاری از سوی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر برنامه های متعددی براساس تقویم سالانه فعالیت های این شورا پیش بینی شده که هر کدام از آنها بر حسب اولویت و ضرورت در مناطق مختلف استان برگزار می شود.
7212/ 6045خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.