به گزارش ایرنا، حسین نامور روز یکشنبه در نشست تبیین این تفاهم نامه افزود: تفاهم نامه یادشده به منظور کمک به اشتغال پایدار جویندگان کار، ساماندهی کسب و کارهای خرد واحدهای مستقر در منطقه ویژه منعقد شده و با مشارکت مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی اجرایی شد.
وی یادآورشد: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر براساس این تفاهم نامه تامین نیروی انسانی کارشناس جهت استقرار در منطقه ویژه اقتصادی معرفی و برای کارفرمایان در خصوص جذب کارجویان امداد بسته های تشویقی کاریابی به بنگاههای اقتصادی که کارجویان امداد را در چارچوب قوانین کار جذب و بکار می گیرد ابلاغ می کند.
نامور افزود: بر اساس اعلام مهارت ها و تخصص های مورد نیاز بنگاه اقتصادی زمینه حضور کارجویان به عنوان کارورز در واحدهای صنعتی برای کسب مهارت و آشنایی با محیط واقعی کار با هماهنگی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر انجام می شود و سپس زمینه جذب افراد مستعد مورد نیاز واحدها فراهم می شود.
وی بدون اشاره به فراهم شدن چند فرصت شغلی برای جویندگان کار کمیته امداد گفت: اشتغال و دستیابی کارجویان به مهارت های کارآفرینی و مورد نیاز بازار کار، کاهش نرخ بیکاری از طریق ایجاد اشتغال مولد و پایدار و خودکفایی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) از اهداف کلان این تفاهم نامه است.
7212/ 6045 ** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.