به گزارش ایرنا، رستم آشنا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این مسابقات 60 رزمی کار در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از سراسر استان بوشهر حضور داشتند.
وی گفت: در وزن 55 کلیوگرم محمد جواد ناصری، کمربند طلایی و مقام اول جوانان، در وزن 67 کیلوگرم وحید محیط کمربند طلایی و مقام اول جوانان و در وزن 55 کیلوگرم رامین زارعی مقام سوم جوانان را کسب کردند.
دبیر هیات ورزش های رزمی استان بوشهر اظهارکرد: در وزن 42 کیلوگرم علی اکبر کوهگرد موفق به کسب کمربند طلایی و مقام اول نوجوانان و امیر رضا کوهستانی، مقام دوم را کسب کرد.
عبدالرحمان فرزام نماینده کمیته فول کنتاکت کیک‌بوکسینگ پهنه جنوبی کشور و مسئول کمیته مسابقات هیات ورزش های رزمی استان بوشهر در باره برنامه‌های آینده سبک فول کنتاکت کیک بوکسینگ (AIKIA) در استان بوشهر گفت: برگزاری گردهمایی استان های جنوبی کشور به میزبانی استان فارس در نیمه اول تیرماه، حضور در مسابقات قهرمانی کشور در ۲۲ تیرماه و حضور در مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ شکوه خلیج فارس به میزبانی استان تهران در شهریورماه از جمله برنامه های این کمیته در تابستان سال جاری است.
یک دوره مسابقات ووشو قهرمانی استان جام رمضان سبک شائولین خوجائو کونگ فو نیز به میزبانی شهرستان گناوه برگزار شد.
دراین مسابقات که رزمی کاران قهرمان و مدال آور از شهرهای بوشهر، گناوه، عالی شهر، آبپخش و بهرگان حضور داشتند پس از حدود بیش از ۴۰ مبارزه نفس گیر شهرهای گناوه، آبپخش و بوشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پایان به قهرمانان حکم قهرمانی و مدال و با انتخاب کمیته داوران و کمیته برگزاری مسابقات به فنی ترین بازیکن هر رده سنی و بازیکن اخلاق جوایز نفیس اهدا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.