به گزارش ایرنا، حجت اسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری درخطبه های نمازجمعه دیلم افزود: روز قدس به عنوان روزی مقدس و یادگار بنیانگذار انقلاب حضرت امام نه درایران بلکه در تمامی کشورهای مسلمان درحمایت از مردم و ملت مظلوم فلسطین گرامی و زنده نگه داشته می شود.
وی بابیان اینکه کشورهای عربی به جای اینکه اسراییل را دشمن اصلی معرفی کنند حرف از ایران هراسی ،شیعه هراسی و اسلام هراسی می زنند، گفت: هدف اسرائیل از ناامن کردن منطقه وجنگ ها ،ایجاد حاشیه امن برای خود و اختلاف بین مسلمانان منطقه است.
امام جمعه دیلم اضافه کرد:کشورهای عربی درمقابل اقدامات اسرائیل نه تنها گلوله ای بر علیه آن رژیم غاصب پرتاب نکردند بلکه با برخوردشان اسرائیل را گستاخ تر کردند که برای آنان باید مایه ننگ باشد.
حسینی بوشهری به اقدام سپاه در حمله موشکی به مقر فرماندهان گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: این حمله موشکی با شاد کردن مردم به همه جهانیان ثابت کرد که با هیچ کس درزمینه امنیت کشور و خاک ایران تعارف نداریم.
فرمانده سپاه دیلم هم پیش از خطبه های نمازجمعه گفت: مردم ولایی و انقلابی دیلم، از شروع انقلاب پای آرمان های انقلاب ایستاده و گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند و اگر چنین نبود امروز با زبان روزه به دعوت رهبر انقلاب لبیک نمی گفتند.
سرهنگ پاسدار محمد اسدی افزود: امروز بر همگان آشکار است که دست داعش و آمریکا در یک کاسه بوده و دست پرورده وهابیت و اسرائیلی ها هستند.
وی گفت: شلیک چند فروند موشک به وسیله فرزندان انقلاب لرزه برتن دشمنان نظام و انقلاب انداخته است.
اسدی یادآورشد: آل سعود دل به حمایت آمریکا بسته و اینها نیز بدانند که به سرنوشت صدام و قذافی ها دچار خواهند شد.
6045/7215/6164** خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.