به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سعید زرین‌فر افزود: مصرف برق و آب در فصل تابستان در استان‌‌های جنوبی افزایش می‌یابد که مشکلاتی به همراه دارد.
وی با بیان اینکه برای جلوگیری از مشکلات قطعی برق و افزایش رفاه مردم استان بوشهر تصمیماتی اتخاذ شده است افزود: به منظور رفاه مردم و صرفه‌جویی در مصرف برق، بنا به تصمیم ستاد بحران استان بوشهر ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تغییر کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهرگفت: براساس این تصمیم ساعت کاری ادارات استان بوشهر از روز شنبه سوم تیرماه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 دقیقه تا 13:30 دقیقه تعیین شده است.
وی با بیان اینکه تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تا پایان مرداد ماه ادامه دارد افزود: روزهای پنج‌شنبه ادارات استان بوشهر برابر با ابلاغیه‌های قبلی تعطیل است و ساعت کاری بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و امدادرسانی، اورژانس و آتش نشانی تغییر نمی‌کند.
زرین‌فر با اشاره به عوامل تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه بیشترین پیک مصرف برق در استان بوشهر بین ساعت 13:30 تا 16 اعلام شده برای جلوگیری از قطعی برق و افزایش رفاه مردم، ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر 2 ماه تغییر کرده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با تاکید بر مشارکت هم‌ استانی ‌ها در مصرف بهینه برق افزود:به منظور پیشگیری از قطعی برق و جلوگیری از مشکلات در این حوزه، توصیه می‌شود مشترکین در مصرف انرژی برق صرفه جویی کنند.
7212/ 6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.