به گزارش ایرنا، حجت‌‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز چهارشنبه درنشست با مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: با توجه به اولویت اجرای طرح‌های فرهنگی، دینی، اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای حوزه فعالیت‌های دینی در استان بوشهر باید افزایش یابد.
وی بیان کرد: انتظار داریم اعتبارات این حوزه امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد زیرا اعتبارات مصوب کنونی جوابگوی نیازهای اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها نیست.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 1500 مرکز فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در استان بوشهر فعالیت دارند گفت: برای تامین مطالبات اعتباری این مراکز باید از محل اعتبارات بلاعوض این مهم مورد توجه قرار گیرد.
سروستانی با اشاره به فعالیت 350 مرکز قرآنی در استان بوشهر اظهار داشت: بررسی آسیب‌های اجتماعی و برطرف شدن آن از اولویت اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر است که انتظار می‌رود اعتبارات مورد نیاز در این زمینه تامین شود.
وی با اشاره به فعالیت‌های ماه رمضان در استان بوشهر یادآور شد: در این ارتباط 770 مبلغ و مبلغه بومی و غیربومی به مناطق مختلف استان اعزام شدند که این روحانیون در شهرها و روستاها مشغول فعالیت فرهنگی و تبلیغی در بین اقشار مختلف مردم هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی تاکید کرد و افزود: در نشست بررسی شئون فرهنگی علاوه بر تاکید استفاده از ظرفیت‌ها و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه، مقرر شد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از مبلغان دینی برنامه ‌ریزی ‌شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.