به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در نشست با مسئولان و استادان فرهنگسراهای شهرستان دشتی افزود: در سال جاری اصلاح ساختار در این شهرستان اتفاق می افتد و نگاه ویژه ای به جامعه هنری، حوزه هنر و مسائل هنرمندان خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: یکی از رسالت های شهرداری فعالیت فرهنگی است و با وجود اینکه در سه سال گذشته 30 میلیارد ریال اعتبار دولتی به شهرداری خورموج تزریق شده اما سهم هنرمندان ناچیز بوده است.
مهرجو ادامه داد: پیش از دولت روحانی فضای عمومی کشور منجمد بود و نگاه شخص رئیس جمهوری و به تبع آن استاندار بوشهر حمایت از بخش فرهنگ و هنر بوده است.
وی بیان کرد: با وجود تنگناها، مطالبات پیمانکاران و پروژه های نیمه تمام در سه سال گذشته آنچه در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان دشتی توزیع شد دلخواه ما نبود ولی در عین حال بیش از 110 میلیارد ریال در حوزه های مختلف فرهنگ به نهادهای فرهنگی شهرستان دشتی کمک شده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز با تقدیر از فرماندار این شهرستان گفت: یکی از عوامل مهم موفقیت مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت فرماندار و ایجاد زمینه لازم برای برنامه های فرهنگی و هنری بود.
حمید زارعی افزود: دغدغه های فرهنگی فرماندار باعث رونق فعالیت های فرهنگی و هنری است و نگاه ویژه ای که ایشان به جامعه هنرمندان داشته به توسعه فرهنگی شهرستان کمک کرده است.
در این نشست ناصر جمالی حاجیانی و یاسر درتاج از کاکی، ابراهیم ابراهیمی از شنبه و ابراهیم شاکری مطلق، سید عبدالمحمد جعفری، سیدکریم موسوی و طوبا شیرکانی از خورموج به ارائه دیدگاهها و مشکلات هنرمندان شهرستان دشتی پرداختند.
همچنین هنرمندان فرهنگسراهای خورموج، کاکی و شنبه با هدایایی هنری از فرماندار دشتی تقدیر کردند.
شهرستان دشتی با 84 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.