به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری شنبه شب در آیین تجلیل از فعالان ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی در بندردیلم افزود: نمایندگان حامی دولت آمادگی کامل برای همکاری با دولت جدید دکتر روحانی را دارند و دراین ارتباط نشست هایی نیز برگزار شده است.
وی اظهارکرد: نمایندگان مجلس در کنار دولت تلاش و توان خود را برای برطرف کردن مشکلات مردم بکار خواهند بست.
امام جمعه دیلم گفت: در برهه کنونی اتحاد و همدلی بین اقشار جامعه و مسئولان مهم ترین نیاز کشور است.
حجت الاسلام سیدابوالحسن حسینی بوشهری با اشاره به شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی افزود: مردم همانگونه که دین خود را به انقلاب و نظام همواره ادا کردند، انتظار دارند که رئیس جمهوری منتخب با عمل به شعارهای داده شده مشکلات جامعه را برطرف کند.
حسن اسماعیلی فرماندار دیلم نیز به خدمات دولت یازدهم در این شهرستان اشاره کرد و گفت: دولت به تمام شعارهای انتخاباتی پایبند بوده و در این زمینه خدمتگزاران تمام تلاش خود را انجام خواهند داد.
رئیس ستادمرکزی تبلیغاتی دکتر روحانی در دیلم گفت: افتخار مسئولیت ستاد مرکزی دکتر روحانی پس از سال ها دوری از عرصه سیاست موهبتی بود که نصیب شد.
مرتضی دریاپیما افزود: اعضای این ستاد در این دوره از انتخابات خالصانه تلاش کردند و خرسندیم که دولت یازدهم توانست با رای قاطع مردم دوباره انتخاب شود.
در این آیین که مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر نیز حضور داشت، از اعضای ستاد تبلیغاتی دکتر روحانی در شهرستان دیلم لوح تقدیر اهدا و ضیافت افطاری برپاشد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.