به گزارش ایرنا، حسین دلشب روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این آمار براساس آخرین سرشماری است که در پایان سال گذشته صورت گرفته و براساس آن 500 راس آهو در جزیره خارگ و 700 آهو نیز در منطقه حفاظت شده مند وجود داشت.
وی بیان کرد:درجریان سیل فروردین ماه احتمال کاهش این تعداد وجود دارد که آمار نهایی درنخستین سرشماری سال جدید مشخص می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ارتباط با بنزین مصرفی استان بوشهر نیز مقرر شده در ایستگاه های توزیع یک سنجش صورت گیرد تا در صورت اینکه آلایندگی آن از حدمجاز بیشتر است بنزین با درجه کیفیت بالاتر به استان بوشهر اختصاص داده شود.
دلشب در ارتباط با چارت نیروی انسانی سازمان محیط زیست استان بوشهر نیز یادآورشد: هم اکنون 274 نیرو کم داریم و این در حالی است که چارت آن نیز تصویب شده است.
وی کمبود نیرو و بودجه را از مشکلات اصلی سازمان محیط زیست برای اجرای طرح های برنامه ریزی شده دانست و یادآور شد: هم اکنون در شهرستان های عسلویه و کنگان به عنوان 2 شهرستانی که بیشترین فعالیت صنعتی استان در آنها قرار دارد اداره محیط زیست آنها به ترتیب یک و سه نیرو دارند.
وی در ارتباط با دفع پسماندهای استان بوشهر نیز گفت: مقرر شده در این راستا 2 سایت پسماند برای جنوب و شمال استان بوشهر تعریف شود.
دلشب افزود: اداره کل محیط زیست استان بوشهر در ارتباط با دفع ناصحیح پسماند توسط برخی از شهرداری های استان آخرین اخطاریه خود را صادر کرده و در صورت رعایت نکردن با آنها اعمال قانون خواهد شد.
وی یادآور شد: هم اکنون تمامی بیمارستان های استان از دستگاه مخصوص دفع پسماند بیمارستانی برخوردار بوده و در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد.
7212/ 6045 **خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.