عبدالرسول رنجبر روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: افزون براین 40 نفر نیز عوامل اجرایی کاروانهای اعزامی به حج تمتع در استان بوشهر را همراهی می کنند.
وی با بیان اینکه حاجیان بوشهری امسال مدینه قبل هستند اضافه کرد: از مجموع این کاروانها 2 کاروان مربوط به زائران بوشهری، یک کاروان دشتستان، یک کاروان گناو‌ه و دیلم، یک کاروان دشتی و تنگستان، 2 کاروان نیز مربوط به شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم است.
رنجبر اظهار کرد: با توجه به ظرفیت خالی اندکی که باقی مانده است کسانی که تا پایان سال 86 در بانک ملی برای حج تمتع ودیعه گذاری کردند برای تکمیل ظرفیت کاروانها می توانند تا امروز (چهارشنبه) مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.
وی در باره فروش فیش های حج تمتع گفت: کسانی که دارای فیش های سال 85 هستند می توانند فیش خود را به غیر از بستگان واگذار کنند ولی کسانی که فیش های حج تمتع سال 86 را دارند فقط می توانند به بستگان درجه 1 واگذار کنند.
مدیر حج و زیارت استان بوشهر با تاکید بر اعتبار گذرنامه زائران خانه خدا افزود: گذرنامه متقاضیان باید تا تاریخ پنج اسفند 1396 اعتبار داشته باشد، در غیر این‌صورت افراد باید نسبت به تمدید اعتبار گذرنامه اقدام کنند.
رنجبر در باره اعزام به عتبات عالیات گفت: پس از ماه مبارک رمضان جدول اعزام به عتبات عالیات مشخص می شود.
وی اظهار کرد: کسانی که قصد تشرف به عتبات عالیات دارند برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری از طریق کاروان هایی که دارای مجوز سازمان حج و زیارت هستند، اقدام کنند.
رنجبر بیان کرد: پارسال 15هزار نفر و در اربعین حسینی نیز 22 هزار نفر از استان بوشهر به عتبات عالیات اعزام و پیش بینی می شود امسال این روند افزایش یابد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.