به گزارش ایرنا، سرهنگ حمید خرمدل روز دوشنبه در نشست نخبگان و فعالان رسانه ای استان بوشهر افزود: یکی از افتخارات نظام مقدس اسلامی ایران داشتن رهبری هوشمند است که باید ندای سخنان عالمانه و فرزانه ایشان در جامعه طنین انداز شود.
وی سخنرانی مقام معظم رهبری را قرآن ناطق خواند و بیان کرد: امروز روی منبرها نباید بطور صرف به خواندن تاریخ بسنده کرد بلکه باید از این ظرفیت برای تبیین سخنان رهبر فرزانه انقلاب استفاده شود.
خرمدل اضافه کرد: این که مطالب رهبر معظم انقلاب در جامعه توسط نخبگان جامعه مورد تجزیه و تحلیل قرار نگرفته جای تاسف دارد زیرا با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از دغدغه های ایشان می تواند چراغ راهی برای هدایت باشد، تبیین سخنان مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف باید مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: مقام معظم رهبری از زاویای مختلف به جریان انقلاب نگاه و بر اساس آن رهنمودهایی به جامعه منتقل می‌کند که می تواند راهگشای مشکلات جامعه باشد.
خرمدل، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نشست با دانشجویان افزود: نحوه سخنان مقام معظم رهبری در این نشست نشان‌ دهنده عمق توجه ایشان به مسائل بین‌الملل، استعمارگری نوین آمریکاست.
وی استقلال را از شاخص ترین خصوصیت های کشور برشمرد و گفت: کشورهای زیادی سعی کردند خود را از یوغ استعمار در آورند ولی تنها کشور موفق ایران اسلامی است که در برابر استعمار سینه سپر کرده است.
خرمدل یادآور شد: تاکنون همه دولت ها به نحوی علیه مسیر انقلاب و انقلابی گری بودند که این نیز از عجایب روزگار محسوب می شود.
وی گفت: همین که امروز انقلاب ایران اسلامی پابرجا مانده این خود نشان از دستاوردهای بزرگ نظام است و در برابر کسانی که قصد تخریب دارند نباید شانه خالی کنیم بلکه باید با عزت و شعف در این راه ایستادگی کرد.
خرمدل افزود: در چند سال پس از انقلاب دچار انحراف و بی خیالی شدیم و کار را به دستگاه ها سپردیم که این امر در سایه کنار رفتن نظارت عالی ملت از دولت رقم خورد.
وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب از ما آرمان خواسته و این آرمان جامعه دینی همان انقلاب است که باید با استفاده از ظرفیت هایی همچون بسیج رسانه این رسالت خود را انجام دهیم.
خرمدل با اشاره به کلید واژه آتش به اختیار که توسط رهبر انقلاب مطرح شده اظهار داشت: این موضوع را باید درک کنیم که بعنوان یک جرقه ای در تمدن جدید انقلاب اسلامی است.
وی گفت: آتش به اختیار بدین معنی است که هر جا موضوع خارج از مسیر انقلاب است مردم با ورود خود باید اقدام عادلانه کنند.
خرمدل در بخش دیگری از سخنان خود دونالد ترامپ را سیاستمدارترین رئیس جمهوری تاریخ آمریکا دانست و گفت: وی درجریان سفر به عربستان سعودی 400 میلیارد دلار قرارداد بست که این از سیاست و درایت وی است.
خرمدل با اشاره به ضرورت پرداختن رسانه ها به عدالت اجتماعی گفت: خبرنگار و روزنامه‌نگاری که شجاعت نوشتن معظلات اجتماعی و دادن امید به جامعه ندارد باید قلمش را روی زمین گذاشته و از عرصه کنار رود.
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: نقش مردم در طول انقلاب بارز بوده و رسانه‌ها باید نقش مطالبه‌گری مردم را بخوبی ایفا کنند تا مسئولان بدانند که جایگاه آنها برای خدمتگزاری به مردم است.
7212/ 6045 **
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری* انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.