به گزارش ایرنا، روابط عمومی صدای و سیمای استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از سید حسین ناظر اعلام کرد: با تامین و تجهیز زیر ساخت های فنی و خرید دو دستگاه اس ان جی به بیش از دودهه آرزو و مطالبه بوشهری ها نیز پایان داده شد.
وی یادآورشد: یکهزار کیلومتر طول جغرافیایی استان، ظرفیت های ویژه شهرستانها و ضرورت انعکاس فعالیت آنها به صورت زنده از شبکه های سراسری و بین المللی، صدا و سیمای مرکز بوشهر را برآن داشت تا در یک اقدام جهادی و در راستای سیاست«شبکه محوری» دو دستگاه اس ان جی با هزینه ای افزون بر 20 میلیارد ریال خریداری و از ماه آینده در مدار ارتباطات ماهواره‌ای پخش زنده قرار دهد.
ناظر با قدردانی از حمایت های استانداری بوشهر و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: تجهیز صدا و سیمای بوشهر به دستگاههای جدید باعث می شود تا رویدادهای مهم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم و مسئولان همه شهرستان های استان به صورت زنده از شبکه های استانی، ملی و فراملی پخش شود.
وی همچنین از ایجاد مرکز داده های اینترنتی (دیتاسنتر) خبر داد و افزود: برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مرکز بوشهر با پوشش جمعیتی حدود 90 درصد از 5 ایستگاه پر قدرت رادیویی و تلویزیونی و 80 فرستنده دیگر که 35 درصد آنها دیجیتال است پخش می شود.
7212/ 6045 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.