به گزارش ایرنا، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران افزود: این آیین معنوی با هدف گسترش فرهنگ تغذیه سالم در ماه مبارک رمضان و ایجاد روحیه نشاط در شهروندان بوشهری برگزار شد.
فاطمه صفری زاده با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ افطاری ساده اضافه کرد: در این آیین معنوی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر و سازمان بهزیستی استان خانواده های زیر پوشش، شناسایی و به صورت ویژه به این مراسم دعوت شدند تا علاوه بر شرکت در مراسم جشن کریم اهل بیت از سایر ویژه برنامه های فرهنگی این آیین نیز بهره مند شوند.
وی با تاکید بر نوآوری و خلاقیت در آموزش مفاهیم قرآنی و دینی به کودکان بیان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در این ارتباط اقدام به راه اندازی اتوبوس سیار آموزشی برای کودکان بوشهری کرده که با حضور در محلات مختلف و ایجاد فضایی شاد و متنوع به آموزش مفاهیم دینی می پردازد.
صفری زاده اظهار داشت: در شب میلاد امام حسن (ع) نیز این اتوبوس در میدان تشریفات حاضر شد و خانواده های بوشهری فرزندان خود را برای شرکت در برنامه های متنوع به این مرکز آوردند تا از ویژه برنامه های آن برای کودکان خود استفاده کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.