امام جمعه اهل سنت گناوه در این بیانیه که یک نسخه آن روز جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت، گفت: جامعه اهل سنت این بندر عملیات تروریستی روز چهارشنبه در تهران را که توسط فریب خوردگان گروه داعش صورت گرفت و باعث جریحه دار شدن و به درد آوردن دل هر ایرانی شد، محکوم می کند و اعلام می داریم که همه مردم فهیم و شریف اعم از شیعه و سنی در کنار همدیگر با اتحاد و همدلی از انقلاب و کشور حمایت می کنیم.
شیخ محمد فاروقی افزود: از نیروهای امنیتی کشور نیز که در نابودی و خنثی کردن فتنه ها و عملیات های تروریستی تمام تلاش خودرا بکار بستند، تقدیر و تشکر می شود.
امام جمعه و جماعت اهل سنت روستای جزیره شمالی بندرریگ با محکوم کردن اقدام وقیحانه تروریست ها در به شهادت رساندن و زخمی کردن هموطنان روزه دار در تهران گفت: تروریست ها بدانند که امت اسلامی ایران اعم از شیعه و سنی با چنین اقدام هایی بدون واهمه و هراس لحظه ای دست از حمایت از نظام و انقلاب برنمی بردارند.
شیخ حمزه کردی افزود: این گونه حرکت ها ضد اسلام و مسلمانان و محکوم است و این اقدام مذبوحانه تروریست ها وحدت و انسجام بین شیعه و سنی را در سراسر کشور بیشتر خواهد کرد.
در 2 حمله تروریستی جداگانه روز چهارشنبه هفته جاری در تهران، ساختمان مراجعات اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، 17 نفر شهید و 46 نفر مجروح شدند.
شهرستان گناوه با 102 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد که بخشی از این جمعیت را جامعه اهل سنت تشکیل می دهد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.