به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر به نقل از علی درویشی روز شنبه اعلام کرد: صندوق ضمانت سپرده‌ها از اندوخته سپرده‌گذاران بانک‌های خصوصی و مؤسسه های مجاز صیانت می کند.
وی با اشاره به شرایط روزهای گذشته درباره برخی از مؤسسه ها و بانک‌های خصوصی، ضمن تاکید بر لزوم تفکیک وضعیت مؤسسه های مجاز و فاقد مجوز افزود: لازم است مردم توجه داشته باشند بانک های دارای مجوز، به طور کامل در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی فعالیت می کنند و در روند عادی و معمول هیچ مشکلی در پاسخگویی به درخواست های مردم ندارند.
درویشی گفت: در حالتی که ایجاد شبه و شایعه های مغرضانه، موجب مراجعه تعداد زیادی از سپرده گذاران شود، فعالیت جاری و متدول آنان را با مشکل مواجه و موجب ازدحام و تاخیر در انجام امور می شود.
وی با اشاره به وضعیت فعالیتی بانک آینده افزود: بانک آینده دارای 165 شعبه در کشور است که همه آن ها فعال و پاسخگوی مراجعه ها و درخواست های مردم هستند.
درویشی افزود: بانک آینده در طول دوره حضور خود در استان بوشهر با تاسیس دو شعبه در شهرهای بوشهر و برازجان توانسته است به شکلی مطلوب فعالیت و اعتماد مردم را به عملکرد خود جلب کند.
وی تصریح کرد: در زمان حاضر نیز بانک آینده فعال است و سپرده گذاران بدون هیچگونه مشکل و اختلالی از خدمات آن بهره مند می شوند.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.