مهدی زآبی روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در اجرای ماده 56 قانون انتخابات شورای اسلامی شهر و ماده 72 آئین نامه اجرایی انتخابات، 6نامزد شکایات خود را پس از اعلام هیات اجرایی به این هیات ارایه و پس از بررسی به دستور و با حضور رئیس و هیات عالی نظارت استان بوشهر، 17 صندوق، بازشماری شد.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی دیلم گفت: به منظور شفاف سازی در بازشماری آرا، 2 نامزد شاکی و نمایندگان آنان نیز حضور داشتند.
وی اظهارکرد: پس از بازشماری آرا صحت انتخابات تایید و ترکیب شورای اسلامی شهر دیلم شامل محمدرضا غزنوی، عبدالرضا صادقی، فاضل دریانورد، آرش تاجدینی و داریوش رامشی به عنوان منتخبان اصلی و محمد پیرو، عبدالله خلیفه و ناصر مظفری به عنوان علی البدل مشخص شدند.
زآبی گفت: اسامی منتخبان توسط این هیات تایید شده که برای انتشار آگهی در اختیار فرماندار و رئیس هیات اجرایی شهرستان قرار می گیرد.
وی اظهارکرد: پس از انتشار آگهی نامزدها 2روز فرصت دارند که شکایات خود را به هیات عالی نظارت در استان بوشهر ارایه تا توسط 3 نماینده هیات استان بررسی شود.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی دیلم اظهارکرد: این هیات سلامت و صیانیت از آرای مردم را در این دوره از انتخابات در سرلوحه کار خود قرار داد.
وی از همکاری و تعامل فرماندار و رئیس هیات اجرایی و دیگر عوامل و دست اندرکاران و نیروهای نظامی و انتظامی در امر برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم این شهرستان در روز 29 اردیبهشت تقدیر کرد.
شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.