به گزارش ایرنا، حسین دلشب روز سه شنبه در نشست راهبردی جشنواره فیلم سبز در استان بوشهر افزود: در زمینه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم انجام و برنامه‌های مهمی در دست اجراست که امیدواریم با همکاری سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست به موفقیت های خوبی در این زمینه دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به اهمیت این جشنواره در بازنمایی سینمایی از محیط زیست بیان کرد: در قالب این جشنواره مفاهیم و مسائل زیست محیطی با استفاده از ابزار سینما و هنر به جامعه منتقل می‌شود.
دلشب ادامه داد: تبیین اهمیت و ضرورت توجه به محیط زیست در اذهان مخاطبان با روش‌های تصویری را می‌توان به عنوان هدف سازمان محیط زیست برای برگزاری این جشنواره دانست.
دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران نیز در این نشست گفت: اقتصاد سبز با تمرکز بر گردشگری پایدار، شهر و حمل و نقل پایدار و انرژی‌های پاک به عنوان محور ششمین دوره جشنواره فیلم سبز انتخاب شده است.
مهدی توحیدپور با اشاره به برگزاری این جشنواره از 31 تیرماه تا ششم مردادماه سال جاری عنوان کرد: همزمان با کاخ جشنواره در تهران، همه استان‌ها نیز این فیلم‌ها را اکران می کنند.
وی بیان کرد: این جشنواره شامل بخش‌های فیلم داستانی بلند و کوتاه، فیلم مستند کوتاه و بلند، سینمای تجربی، پویانمایی، گرافیک، تصویرسازی، کاریکاتور، عکاسی، هنرهای مفهومی و هنر ویدئویی است.
دبیر اجرایی جشنواره فیلم سبز افزود: معصومه ابتکار، سیدمحمد مجابی، مجید فدایی، فرهاد توحیدی، مهدی توحیدپور، مزدک میررمضانی، رضا کیانیان، مرضیه برومند، محمدعلی زم، فریبا ابتهاج و فاطمه محمدی اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره هستند.
وی همچنین از برگزاری نخستین نمایشگاه طراحی سبز خبر داد و اضافه کرد: هنرمندان و فعالان سینما می توانند آثار خود را تا 15 خردادماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
6045/7212 خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.