به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز سه شنبه در نشست کمیته توسعه مشارکت های مردمی مقابله با مواد مخدر استان بوشهر افزود: باید از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و دستگاه های تبلیغی برای پیشگیری از گرایش به مواد مخدر استفاده کرد.
وی بیان کرد: برای استفاده از ظرفیت های دستگاه های تبلیغی، با هدف پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، طرح کارشناسی تدوین شود.
گراوند با تاکید بر تلاش برای حفظ شرایط بهبود یافتگان از اعتیاد بیان کرد: توسعه مشارکت های مردمی برای مقابله با پدیده اعتیاد ضروری است و این امر به ما کمک می کند تا آسیب اعتیاد را جدی و با برنامه کارشناسی حل کنیم.
وی با بیان اینکه آمار کشفیات مواد مخدر در استان بوشهر بالا بوده است، ادامه داد: نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی برای مقابله با مواد مخدر و فعالیت قاچاقچیان با جدیت وارد عمل شدند.
گراوند، بر برخورد جدی و قاطع با ورود مواد مخدر به استان توسط دستگاه های اجرایی مرتبط تاکید کرد و گفت: به منظور ایجاد روندی واحد در فعالیت کمیته توسعه مشارکت های مردمی، کارگروهی با مشارکت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دفتر امور اجتماعی و امور بانوان تشکیل شود و با استفاده از منابع موجود دستگاه های اجرایی، زمینه پیشگیری از گرایش به مواد مخدر فراهم شود.
وی افزود: همچنین برای استفاده از ظرفیت های دستگاه های تبلیغی، با هدف پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، طرح کارشناسی تدوین شود.
گراوند اضافه کرد: در کنار استفاده از ظرفیت کارآفرینان برای پیشگیری از اعتیاد، باید از ظرفیت کارآفرینانی که به صورت فردی هم فعالیت دارند استفاده کرد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.