به گزارش ایرنا، ندا عبدالله زاده روز دوشنبه در نشست علنی شورای شهر بوشهر افزود: در کمیته کار اداره راه و شهرسازی موضوع احداث بیمارستان فوق تخصصی توسط بخش خصوصی در 13 طبقه مطرح شد که همه اعضا با آن مخالف کردند و برای تصمیم گیری نهایی به کمیسیون ماده پنج شهرداری ارجاع دادند.
وی بیان کرد: این بیمارستان قرار شده در یکهزار و 200 متر مربع زمین در 13طبقه احداث شود در حالی که بزرگترین بیمارستان تخصصی در تهران در 6طبقه و در مساحت یکهزار و 600متر زمین احداث شده است.
عبدالله زاده توجه به بحث ایمنی برای جلوگیری از حوادث احتمالی مانند حادثه پلاسکو را مهم برشمرد و بیان کرد: کاربری های مجاور زمین محل احداث، مدرسه کنار این بیمارستان و تاثیری که بر مبلمان و سیما و منظر شهری این خیابان خواهد گذاشت از مسائل مهم است که در ساخت این بیمارستان 13طبقه توجه نشده است و از همین رو در کمیته کار راه وشهرسازی با آن مخالفت شد.
وی افزود: احداث بیمارستان توسط بخش خصوصی کار بسیار خوبی است و ما از احداث بیمارستان تخصصی توسط بخش خصوصی حمایت می کنیم اما با اینگونه ساخت در 13 طبقه در زمینی با مساحت کم با تراکم و سطح اشغال 100 درصد مخالف هستیم.
عبدالله زاده گفت: در این ارتباط از شهردار بوشهر که در کمیسیون ماده 5 حق رای دارند درخواست دارم با این مورد مخالفت و ضرورت دارد در تعداد طبقات، سطح اشغال و تراکم این طرح تجدید نظر صورت گیرد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.