نادر شفیع خدایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده آرامش نسبی دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان است اما در سواحل جنوبی وزش جریانات شمالی طی امروز نیز تداوم دارد و از امشب این قسمت از خلیج فارس نیز بتدریج آرام خواهد شد.
وی اضافه کرد: پدیده گرد و خاک وارد شده به استان بوشهر از این استان خارج شده و تنها در برخی از نقاط استان بندرت در صورت وزش باد شاهد تشکیل گرد و خاک محلی خواهیم بود.
شفیع خدایی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در مناطق جنوبی استان در طول روز وزش باد و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا غربی با سرعت 10 تا 36 کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی استان تا 42 کیلومتر در ساعت و از اواخر شب سمت باد شمال غربی تا جنوب غربی در همه مناطق با سرعت 8 تا 28 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در این مدت ارتفاع موج دریا در خلیج فارس نیز 30 تا 90 گاهی 120 سانتی متر و در سواحل جنوبی استان 90 تا 150 و از فردا در همه مناطق 30 تا 60 سانتی متر خواهد بود.
شفیع خدایی اظهار داشت: برای 24 ساعت آینده زمان جزر اول دریا ساعت 00:22، مد اول دریا ساعت 07:05دقیقه، جزر دوم دریا ساعت 13:43 دقیقه و مد دوم ساعت 19:37 دقیقه پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: هم اکنون دمای هوا در بوشهر 32 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت آن 40 درصد است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.