عبدالرضا کللی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بجز 2 بازیکن یاد شده سایر بازیکنان شاهین در اوج آمادگی برای برگزاری دیدار پلی قرار دارند.
وی اضافه کرد: کاروان تیم شاهین صبح امروز با پرواز بوشهر-تهران خود را به تهران رسانده و هم اکنون در مسیر قم محل برگزاری این دیدار حساس هستند.
کللی گفت: امشب نیز پنج دستگاه اتوبوس هواداران از بوشهر راهی قم می شوند تا در این دیدار حامی و مشوق تیم شاهین برای رسیدن به لیگ دسته یک بوشهر باشند.
وی افزود: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان بوشهر نیز فردا با هدف افزایش انگیزه بازیکنان شاهین در قم حاضر می شوند تا زمینه ساز موفقیت این تیم و کسب دومین سهمیه لیگ دسته یک را برای استان بوشهر فراهم کنند.
کللی یادآور شد: شاهین در فصل جاری تا اینجای کار 32 بازی سخت و نفس گیر را برای رسیدن به لیگ یک پشت سرگذاشته و امیدواریم با همدلی و اتحاد ایجاد شده در بین مسئولان استان بوشهر در ایستگاه آخر نیز پیروز از میدان خارج شویم.
وی افزود: این دیدار پخش تلویزیونی ندارد ولی با این حال بصورت مستقیم از رادیو بوشهر پخش خواهد شد.
شاهین بوشهر و برق نوین شیراز روز چهارشنبه ساعت 16:30 در ورزشگاه یادگار امام خمینی (ره) شهر قم به مصاف یکدیگر می روند تا بعد از تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر سومین تیم راه یافته به لیگ یک فوتبال کشور مشخص شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.